Thursday, January 31, 2013

lalala


assalamualaikum the readers sekalian . haha , bertemu kita lagi dalam post yang baru niy . okay , nak cerita sikit lahh perkembangan terbaru mengenai diri aku . first sekali , yeaahhh , aku telah memilih untuk menyambung pembelajaran aku dalam kelas 4 sains . alhamdulillah , even susah sikit pelajaran dia , tapi insyaAllah i can do it . doakan yaa . dalam kelas niy , memang kena focus betul2 . lagi2 subject yang menyeramkan , yakni semestinya fizik , kimia , biologi and add math  . dulu , memang aku nak jadi akauntan , tapi aku tak adalah pandai sangat dalam math niy . aku boleh dapat B . then kelemahan aku , aku tak dapat nak kira secara conggak . haha , acaanee niiii . hm , memandangkan aku dah masuk kelas sains , ive change my ambition lahh . bila dipikir2 , jadi geologist tu , best jugak . gaji pun masyuk . dapatlah cepat2 aku bawak my parents pergi mekahh . aminn . :D nak jadi geologist niy , kena score chemist . fuyooooo . aku akan cuba dan cuba . aku tahu menang susahh tu . ini dugaan untuk berjaya :) okay , nak cerita apa lagi eh ? haha , sampai sini je lahh kawan . aku tak dk cerita lahhh . byeee and take care;)