Monday, December 24, 2012

hyeeee there ! good morningggg :) ---->
                            

syukur Alhamdulillah kepada Allah S.W.T. kerana aku masih bernafas dan dapat melihat orang2 yang aku sayangi di dalam dunia ni . haha . yeahh , im still on the school holiday mood even school holiday tinggal seminggu je lagiii . nak tambah cuti bolehhh ? hehe . perasaan yang lazim pelajar2 akan rasa ialahh , bila dah cuti sekolah lama macam niy , terasa nak sekolah balik . lepas tu , bila time sekolahh , kita sukaaa gila bila nak cuti . haha , sekarang ni , bila cuti sekolah dah nak habis , kita sebuk nak bertambah2 cutii tuu . haha , kan kan ? okayyy , apekejadahnya aku update blog di pagi yang indah ni ya ? keranaa , aku bosan tak tahu nak buat apa . selalunyanyaa , lepas solat subuh , aku akan beraduuu ( jujur niyhh >.< ) . aku tersedar something , if aku tidurr macam selalu , bila dah start sekolah nanti , mesti liattt bagaii nak bangun . so , azam aku , setarrrttt hari ni , pagi2 aku takkan tidurrr . yeahh . okayyy , cerita pasal hari semalam , ialah birthday my lovelyyyy akaq angkat punya birthdayyy . happy birthday to yoooouu sister , hope your dream will come true . ;) . dengar ceritaa dah ada new love right ? ituu mesti hadiah yang bernilai untuk diri akaq . haha . one more thing , semalam ibu aku ada buat makan2 untuk familyyy sempena kenduri kensyukuran kecil kecilan for my result pmrrr . thankkk youuuu ibu . semalam memang menumenuu sedap2 belakaaa . my mother and father is goood chef for my familyyy . terima kasih untuk family yang datang semalam :) and terima kasih for my pakcu and his wife , my pak anjang kerana memberi gift for meee . i really appreciate it . semoga korangg murah rezeki . Aminnn :) dan tak lupa juga to my beloved ibu dan ayah , orang pertama yg memberi aku hadiahh  , terima kasihh sesangat :) . hmm , pagi niy , bukak je facebookk , status pertama yang aku nampak , mestilahh myy loveeeeee <3 . tapi aku tak berani nak tengok wall dia , aku tak tahu mengapaa :( .
okayyy , kalau tidakk , hari niy , mybestfriend nak ajak main badminton , so soorryy lah kawan , hari niy , pukul 10 aku dah bercadang nak pergi beli baju sekolah dan juga seangkatan dengan bende2 yang diperlukan di sekolah . hahaa . lagipun , aku takdak raket badmintooon . dah berkurun aku tak main badminton . rinduuuunyee. im so sorrryyyy lah kawannn . hah ! to akaq nurul zainatun nisa , so soryyy kita tak dapat nak bergayutt , really busyy . tak apa , hari sabtu niy kita dating okey ? ;)
, OKAYY , dah panjang gila aku bercerita . see you on the next postt . tataaa <3 . chopp ! bythewayy , aku update benda ni time pukul 7.45 pagi , selasa , 25 december . waktu dan tarikh yang ditunjukkan di bawahh dan di atas adalah tak betul sama sekali . wekk . ;)