Wednesday, December 19, 2012

the result

yeahhh , penantian sudah berakhir . 19/12/2012 , RABU , ialah hari yang bermakna , gerun , gementar , berdebar untuk semua PMR CANDIDATE 2012 . macam2 perasaan ada . malam rabu , aku tak boleh melelapkan mata . perasaan aku pada masa tu hanya ALLAH yang tahu . malam tu jugak , aku dan zulaiha a.k.a leyha , cadang nak gie bersama2 . gerak ramai2 baru best right ? kiteorang janji nak gerak pukul 9.30 .  aku tidur hampir2 pukul 2 . then bangun pukul 8.30 . bangun tidur terus rasa berdebar . bersiap2 , turun bawah , jumpa farah , terus gerak depan rumah leyha . bus sampai , terus masuk sekolah . dah ramai dah pelajar ada kat situu . fuhh . aku dah nampak kelibat cikgu2 , dan aku dah nampak slip result pmr tu kat tangan cikgu . first , pelajar2 india yang comel kat kelas aku yang take the result first . lepas tu , nadhrah dan juga dalila . kemudian , ohhh tidakk :O . cikgu panggil aku dan farah . aku suruh farah yang amik dulu . lepas tu , dah selesai , aku tandatangan kat satu borang ni dengan tangan yang menggigil . ouuuchh . lepas tu , cekgu dian ( my guru kelas yang comel ) , dia tanya aku , dah ready ? aku pun angguk je laaa . dia tanya aku , masa trial hari tu dapat apa ? aku jawab , aku hanya mendapat 3A sahaja . . kemudiannya , dia tengok result aku dengan senyum2 , huh ? what it mean ? then time dia bagi result tu kat aku ,  dia cakap ' ni lebih dari 3A ' hahh ? aku terus tengok result , YA ALLAH , fuhhh , i cant believe it . first memang aku senyum lebar , gelak2 . lepas tu , perasaan sebak terus datang , aku menangis kegembiraan . aku salam cikgu and peluk cikgu . terharuuu sesangat weyhh . i've got 5A 3B . syukur alhamdulillah kepada Allah S.W.T . im so happpyyyyy . yeah , aku tak sabar nak tunjuk kat ibu bapa aku . hm , even aku tak dapat straight A's , tapi aku mampu dapat 5 A . nie hadiah for my parents . iloveyouuu both . <3

yang memberi dorongan untuk aku dapat result ni issssss :
1 . ibu dan ayaaaahhhhhhh . --> dorang banyak memberi aku kata2 semangat , sanggup berhabis duit belikan aku buku latihan .
2 . cikguuuuuuuuuuuu --> banyak mengajar aku , beri ilmu pengetahuan , beri semangat untuk berjaya
3 . maksuuuuuuuuuu --> dia jugak bnyak beri kata2 semangat kat akuu dan ajar aku math
4 . kawan kawaaaaaan --> banyak membantu , kongsi ilmu , bnyak bagi dorongan dan semangat
5 . akaq zainatun nisaaaaaaa --> bnyak bagi aku dorongan dan kata2 semangattt
6 . my pakwe >.< --> dia bagi aku semangat untuk dapat A . :*

koranggg , i loveyouuuuuu and terima kasih sesangat2 .

my slip piieemmmaarrr ;)