Tuesday, November 19, 2013

beginner's of holiday


hello guys . cuti sekolah dah bermula , yeyyyyy ! sekolah aku start cuti 16 november hari tu . sebelum cuti aku beria-ia je nak kerja konon , last last my parents risaukan keselamatan anak kesayangan dorang ni . how to do kan . okay , aku memahami dorang sebab abang aku dulu pernah kerja , then balik memang lambat , something like pukul 11 cm tu . terpaksalah duduk kat rumah jadi baby sitter for nurdayana damia . baby yang sangat sangat comel . tembam pulak tu . one day , aku harap dapat baby macam tu .


hmm , baru je cadang nak kumpul duit bebnyak untuk beli fon baru . orang semua dah pakai phone touch screen , aku still pakai phone nokia 5130 express music . bukan tak bersyukur , tapi phone aku ni pun dah tak betul . maklumlah , aku pakai sejak form 1 .  sepanjang aku pakai phone tu , dah bnyak kali aku terpelantingkan dia . haha . hm , nak buat cam mana , nak cari pengalaman bekerja tahun depan je lah , time dah habis spm . hm , now nak cerita apa yang aku tak suka time cuti sekolah ni . firstly , as aku dah ada boypren , mestilah rindu rinduan ye dok . time sekolah , hari hari boleh tengok muka dia , hari hari balik sama . hmm , i miss that . second , aku selalunya boring duduk rumah . yang aku tahu , tidur , makan , mandi , tolong ibu apa yang patut and repeat . actually , aku rasa nak belajar masak la . haha . actually , kebanyakkan pelajar nak sangat cuti time sekolah , time kena belajar pelajaran yg memeningkan kepala . tapi time dah dapat cuti yang sebulan lebih ni , rasa nak sekolah pulak lah kan . itu jugaklah yang aku rasa . hm , dont know what to say dah . bye .
XOXO :*