Saturday, June 23, 2012

nothing ,

dear blogger ,
ini maybe the last one aku post untuk blogger aku niyy . because , lepas nie aku kena focus untuk pmr yang hanya tinggal tak sampai 3 bulan . peperiksaan percubaan pmr start 3 ogos niy . berdebar gilaaa gilaaaa . aku harap aku dapat buat yang terbaik . aku sentiasa nak dapatkan keputusan yang cemerlang untuk ibu bapa , family and my school . doakan aku yaaaaaaa .



sekarang nie , musim gilaaa bolaaa . termasuklah aku . haha . siapa yang tak tahu kan , sekarang niy kan EURO 2012 . twitter , facebook , semua tengah hot cerita pasal bolaa bolaa bolaaa . ramai yang sokong spain right ? tapi aku tidak . sejak dari FIFA tahun 2010 , aku memang dah sokong PORTUGAL . haha . yeahh ! aku pun tak percaya yang aku sanggup tak tido tengok bola secara live . yakni time BELANDA VS DENMARK , JERMAN VS PORTUGAL , DENMARK VS PORTUGAL , REP CZECH VS PORTUGAL . hari tu time FIFA , aku pernah try nak berjaga . dah bentang toto kat ruang tamu , then , tup tup . tv tu yang tengok aku . hahaaha . then , lepas niy , portugal match dengan sepanyol . siapa menang agak nya ? sepanyol , bagilah chance dekat portugal pulak masuk final . hahaha . tapi aku target spain yang menang . yelahhhh spain kan juara bertahan .

bytheway , aku rasa tak saba pulak nak tengok FIFA world cup 2014 . kenapa , time perlawanan bola yang besarrrrr , aku asyik ada peperiksaan yang penting je kan ? nasibb nasibb . koranggg , time to sign out .

okay , byebye . wish me luck ;)